Allround ICT Klantbeheerder
Met jouw expertise zorg je voor optimale tevredenheid van élke klant.
Over ons
Bij Incito zijn we toegewijd aan het leveren van geavanceerde IT-oplossingen die de manier waarop bedrijven werken transformeren. Ons team van experts werkt samen aan innovatieve projecten die de toekomst van bedrijfscommunicatie en IT vormgeven. Ter versterking van ons dynamische team zijn wij op zoek naar een gedreven Junior Microsoft 365 Consultant.
Functieomschrijving
Als Allround ICT Klantbeheerder ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je voor optimale ondersteuning en beheer van hun ICT-omgevingen. Je biedt technische ondersteuning, lost problemen op en zorgt voor een snelle en efficiënte afhandeling van klantvragen. Je analyseert klantbehoeften en adviseert over mogelijke verbeteringen en oplossingen. Met jouw klantgerichte instelling en uitgebreide IT-kennis zorg je voor een hoge klanttevredenheid en bouw je duurzame relaties op. Flexibiliteit, goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding zijn essentieel in deze rol.
Profiel
- Afgeronde opleiding in IT, informatica of een gerelateerd vakgebied is een pré
- Proactief en zelfstandig
- Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling
- Probleemoplossend vermogen en een hands-on mentaliteit
- Teamspeler maar je kan ook zelfstandig werken
- Flexibel en stressbestendig
- Beschikt over een geldig rijbewijs
Persoonlijke ontwikkeling
We hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en daarom ondersteunen we onze medewerkers om hun volledige potentieel te bereiken. Dit zodat iedereen kan bijdragen aan ons gezamenlijke succes. Jouw groei is onze prioriteit, omdat we geloven dat sterke individuen een sterk team vormen.
Werk én plezier gaan hand in hand
We hechten veel waarde aan gezelligheid en een goede werksfeer. En daarom organiseren we regelmatig borrels, bedrijfsuitjes en werk gerelateerde uitjes. Samen werken en samen plezier maken vormt de kern van onze cultuur, waardoor we niet alleen collega’s, maar ook vrienden worden.
Wat ga je precies doen?
Ondersteunend & Oplossingsgericht
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten met technische vragen en problemen. Je pakt deze adequaat op en zet deze intern uit bij de juiste collega’s indien nodig.
Relatiebeheer & Advies
Je kan klantrelaties onderhouden en zorgt voor een hoge klanttevredenheid. Je weet de behoefte van klanten te inventariseren en daar adequaat op te adviseren.
Documentatie & Rapportage
Opstellen van rapportages voor interne en externe belanghebbenden over uitgevoerde werkzaamheden en weet best practices te implementeren.